tisdag 6 mars 2007

Usch sååå himla svårt....

.... men KARIN har utmanat mej...på detta....
Utmaning - 6 underliga saker om mig själv!
REGLER: Varje spelare börjar med att skriva
sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker
om sig själv i sin blogg och samtidigt ange
reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren
sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter det är gjort skriver han eller hon en
kommentar i deras bloggar för att låta dem
veta att de har blivit "tagna" och att de ska
läsa ens egen blogg för mer information.
Säger som Karin A. som har utmanat mig,
att det här är ju högst individullt
men här är några" lustiga/underliga" saker om mig:
*
1: Tycker inte om sport.
*
2:Har svårt med vissa sifferkombinationer.
*
3: Sen jag var liten så luktar jag lite på
småkakor som jag ska äta ( lite diskret
förståss:) för att kolla så de är färska...
( hur knäppt låt inte det då *fniss*)
Sen så kan jag tillägga att...
JAg tycker mycket om KAKOR!!
*
4:Om jag läser en veckotidning så kollar jag
alltid om det är nån som är från min
stad som vunnit korsordtävlingar osv..
*
5:Vill absolut inte äta frukost i sängen.....
kan bli smulor... usch!!
*
6.Avskyr öl...luktar PYTON....
*
En utmaning som jag nu skickar vidare till:
*
Lycka till!!

3 kommentarer:

Karin sa...

Kul att du hängde på! Själv måste jag erkänna att i vissa lägen (typ vm och os) bor det en liten sportfåne i mig. Öl tillhör dock inte min starka sida heller. :)

Lavendel & Romantik sa...

jodå jag har sett får fixa det imorron, jag måste sova nu ska upp tidigt.....:-) go natt o kramiz

Anna sa...

:0) Nyss hemkommen från en middag - med nåt glas vin så passar utmaningen bra innan det är dags att hoppa i sängen.