lördag 3 mars 2007

Mellan dröm och verklighet....

.... står tiden still för mej ibland ....
när verklighet blir för intensiv är
det skönt att bara drömma och låta
tankarna få fritt spelrum....
och som det kanske syns i min
blogg så drömmer jag mycket :)
...och ofta....

... en emaljerad kanna i countrystil
med vårblommor i kan man köpa
från Nordhjem... men inte med
blommor i förståss *fniss* ....


...oxå från Nordhjem kommer ett urgulligt

badrumset för en romantiker!!!!

... Nordhjem romantiskt så det förslår...

...ett läckert vårblommigt bord från Lustfyllt...


Isabella Smith ...en ny bekantskap för mej, bordet är inte
så dumt, men jag skulle nog sätta det ute i trädgården !!

...hos Happylina finns det en häftig kopåse för gosefilten...
och det finns t.o.m. en filt till påsen en röd ....


.... sötisar till kaniner som finns hos Nordhjem ....


...... och det här är min verklighet denna helgen!
Min lille "stora" älsklingsgrabb Isak
(mitt barnbarn ) .... .som hälsar
på hos oss den här lördagen med sin pappa ....
och då ska jag inte sitta vid datorn SÅ mycket
utan vi ska umgås och läsa, leka, busa och SE på
melodifestivalen för det vill ISAK ... ha en härlig helg
ALLA blogggisar och alla andra...
det ska vi ha....
****mellan vår dröm och verklighet****

16 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Ha en bra helg med Isak och sonen!
Ja, de kaninerna är verkligen bedårande, för både liten & stor... Mari.

Anonym sa...

Vad mysigt det ser ut där i soffan. Jag se att det är en plats ledig åt dig och att du har två som väntar på dig.
Marianne/marsipan

SOFIE sa...

Åh tack detsamma =) Hoppas du får en supermysig helg! Kramisar!

♥ Pia... sa...

mari: gissa om vi ska ha det gott alltså...ha det så gött du med..
marsipan/marianne: vad himla trevligt att du fick till det till slut...ha en trevlig och härlig scraphelg...
sofie:det kan du vara säker på att jag får :) inte en lugn stund med lille grabben ...intensitvt med roligt...ha det så gott...

Lavendel & Romantik sa...

va söt han va. Hoppas att du får en härlig helg med söta Isak.Dom där bökerna gillar barnen på mitt dagis också. Mys och ät godis Kram/majsan

Josefine sa...

Åhh vilka mysiga bilder och vilken söt son du har :) Hoppas att du får en trevlig helg. Nu ska jag fortsätta kika på din sida och fortsätta inspiraras! Kramar!

Karin sa...

Härliga bilder, jag föll särskilt för den från Isabella Smith. Precis den stilen jag gillar.

Ha en fortsatt fin dag mellan dröm och verklighet med Isak. :)

♥ Pia... sa...

majsan:jo vi äter godis så ´det kommer ut i örona..och så läser vi Alla böckerna flera gånger....´
josefin: jodå han är söt min son ..men du menar förståss den lille på bilden för min son är 32 åroch den lille är min snart 4 årige sonson..:)

♥ Pia... sa...

karin a:jodå vi drömmer vidare..just nu är det bolibompa som gäller..och jag smyger lite med datorn...

Stina sa...

Nää vad mycket fint. Gullg grabb har du med. Kram Stina

Stina sa...

Glömde säga att du mer än gärna får komma på kaffe.Puss

♥ Pia... sa...

stina:haha..tackar..kommer

Anonym sa...

Lovely blog you have! It's great to have pause here

Interiørhuset sa...

Så vakre og inspirerende bilder du deler med oss i dag igjen!
Det er lov å drømme...det gjør hverdagen bedre inni mellom=) Ha en fin søndag!

Mia sa...

Det var jo mye flotte ting å drømme om også da.. Og drømmer - de må man ha.

Anonym sa...

Thank you very much for your visit! I'm very glad... See you