onsdag 21 mars 2007

Men nu har jag blivit alldeles vilse i pannkakan...

.... tror jag ... för när jag valsade runt i alla
bloggarna nu ikväll och fick syn på en fin bild
hos NÅGON bloggare, så kan jag INTE komma
på vem det var som tipsade om Isabellas ????

...men det kanske någon kan tala om för mej nu???...

Jag fann i allafall en massa andra fina

miljöbilder och möbler på Isabellas sida,

som jag föll för och vill visa alla andra...:)


...... så om jag inte hade bestämt mej förut,
för att jag ville måla om min köksmöbel till
sommaren så har jag iallafall gjort det NU...
DET ska bli ett vitt möblemang hos mej med:)
som kanske kan göra kök och tillvaron ljusare !!!

16 kommentarer:

Anna sa...

Vi är fler som skrivit om Isabellas, tror jag. :) Det där var riktigt snyggt, jag har inte sett dessa bilder tidigare. Det blir ljusare och trevligare med vitt, jag har också målat om det mesta.

Ha en fin dag och lycka till med målningen.

n o r d i n g å r d e n sa...

Ja, suck, suck, så mycket fina butiker det finns, man kan bli galen, men man kanske blir imun till slut!? Jag trodde först det var du som dukat upp till fest på första bilden! För så ser det väl ut då antar jag! ;-)
Jätteläckra bilder, ha en bra dag! Mari.

Lavendel & Romantik sa...

VILKA BILDEr man blir ju köpgalen, sånt är farligt vet du visa inte sånt nå mer ...:-)..Kram/Majsan

Anonym sa...

Masse inspirasjon her ja:)) Og de flotte bildene av Selma...nydelig liten vovs;))

Anonym sa...

Så mycket fint!
Man vill ju bara handla ihjäl sig!!!!!
Förresten din "rugguggla" är så himla söt!
Ge henne en stor kram från mig och hälsa att jag har trimmat många av hennes sort!!!!!!

Anonym sa...

Jag trodde att du menade Isabella Smith, men när jag klickade på din länk kom jag till ett för mig helt nytt ställe:)

Anonym sa...

Det är härligtt med vitt. Själv vill jag måla mina futumöbler i sängkammaren vita. Men maken är inte övertygad ännu. Vi får se...kvinnans list....
Kram/Marianne-marsipan

Anonym sa...

Fina bilder! Tredjekortet de stolarna har jag men i antik vit fast jag tycker de går åt det gröna hållet. De är dassiga. Skulle vilja ha dom kritvita istället men orkar inte dra igång och måla så de får vara så länge. Ha en skön kväll!

hulukvarn sa...

Jag håller med de andra. Vilka härliga bilder. Tur att det är sommar snart så man måste fixa ute, annars hade sambon blivit tokig på mig eftersom jag vill måla allt vitt!!!:):)

Stina sa...

Jag har Isabellas i högerspalten. Visade bilder därifrån för ett tag sedan.


Menar du tavelhållaren , så har jag köpt den på Furutorp i Rättvik. Kram Stina

Lavendel & Romantik sa...

Du är sååååå Välkommen vi får ha en tjejkväll sittande på bryggan med ett glas rött i näven,och titta när Slussbruden tuffar förbi.det är en båt som ordnar räkaftnar med tubadur.den åker alldeles vid vår brygga....;-) go natt/Majsan

Hem och Lycka sa...

Underbara möbler!!

Hulda sa...

Hei Pia! Så nydelige bilder du viser fram her. :) Jeg syns også at Selma er helt skjønn. Kunne tenkt meg en slik hund, de er ganske lik bichon frisè som vi har. Har de godt gemytt? Har hørt at terriere er ganske sta av seg, og vanskelig å dressere. Men, det varierer nok sikkert fra hund til hund. Vi har jo to av samme rase, og vi ser stor forskjell på de to. :)

Nå skal jeg endelig få lagt deg til i linklisten min!

Anonym sa...

Suck, va fina bilder!...vill som vanligt HA!!!!
Trevlig helg! :)

Anonym sa...

Inspirerande.

Anonym sa...

Da var jeg bare innom en liten tur for å være med på 4 års kalas til Isak, HURRA! og for å ønske deg en riktig god helg!