måndag 26 februari 2007

Åååå, så fann jag en liten söt kudde...

.... hos Lindzi som jag tyckte var så himla söt!!!
..
Hon skriver i sin blogg...........................
*När jag skulle bädda rent i Theas säng i morse
tyckte jag det rosa örngottet såg lite trist ut.
Så jag tog fram textilfärgen och stämplade 3
prinsesskronor (Panduro).Det tog väl 15 min inkl.
5 min strykning på tryckets baksida. Det blir
permanent då och tål att tvättas upp till 60 grader.
Färgen jag föredrar heter Lefranc & Bourgeois (ca 30 kr),
den har perfekt konsistens och är inte för
trögflytande som jag tycker den hos Panduro är.*
..
Tyckte det var ett jättebra tips och ganska så enkelt.
Fastnade för det med en gång!!
..
Lindzi är en duktig scrappare och stämplare
som visar lite av sina alster på sin blogg......
jag brukar kika in till hennes sida då & då
för att få lite inspiraton av hennes LO och kort.....
för jag tycker att de helt enkelt är så fina...
..

Inga kommentarer: