onsdag 14 februari 2007

Min jobbigt pinsamma matte....

...ska jämt ta en massa bilder, som den här t.ex.
.. iklädd ROSAPRICKIG scarf....

...här har jag åtminstonde slingrat mej ur den...


...men bliiiir så himla trött..


...och alldelles otroligt trötter....


...så jag tar en tupplur..


...och tro det om ni vill , jag var tvungen att vända
på mej...för hon var här med....

...gäääääsp...

...nu struntar jag i blixten...


..gonatt...ta så många bilder du vill , matte...
nu tänker jag sova....zzzzzz


11 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad söt han är!
Kram på alla hjärtans dag!

Anonym sa...

Hun er bare så søt, din hund Selma. Nesten som en lekehund. Jeg får lyst til å krama henne.

Håper du har hatt en fin, fin dag!

Anneli sa...

Hej hej = ) håller med de övriga, hunden är verkligen jättesöt!!! hoppas du haft en bra alla hjärtans dag

♥ Pia... sa...

åsa, sylvia och anneli: hon ÄR söt, men envis som en gris...snäll ibland, men även motsatsen :) och jag har haft det hjärtligt gott idag...

Mia sa...

Herlige bilder av Selma, hun er jo så god! Håper du har hatt en fin Valentine dag idag, Pia. Klem fra meg.

♥ Pia... sa...

mia: ja till slut så...

Interiørhuset sa...

For en utrolig søt og koslig bilde serie=) Hviken hunderase er det? Den var bare så søt

Anna sa...

Men åh, så söt och ljuvlig han är. Hur gammal och vad heter rasen nu igen?

♥ Pia... sa...

Hon heter Selma är en West highland white terrier dryga 4 år

Karin sa...

Åhh så söt!

Anonym sa...

Vilken söt vovve! Gosvovve :)