torsdag 25 januari 2007

STAVGÅNG!!




.....YEEES.... då var man i gång då! Nu är det inte jag som är på bilden förståss.

Men jag har varit ute med ett gäng glada " pigga" tjejer och gått stavgång nu i kväll.

Kallt var det men vi blev ganska varma av promenaden, så det var ganska okej tycker jag.

Strax före jul, så började jag i en viktminskningsgrupp genom mitt jobbet .

Det är min kommun som köper tjänster genom företagshälsovården PREVIA .

Det är meningen att vi i den här gruppen ska träffas med jämna mellanrum under ett års tid.

Vi ska "stötas" och "blötas" tillsammans är det meningen. En hel del prat är det där och

kommer att bli. Vi har fått göra en hälsoundersökning, som ju alltid är bra

att få göra då och då. Sedan så är VIKTEN en stor del av det hela.

Vi är trots allt en gäng knubbisar :)

Men det ska bli ett gäng SUNDISAR med smala midjor är det tänkt!!!

Vi har gjort upp en deal : VI SKA MINSKA EN METER TILLSAMMANS!!!

Då vi är tolv st i vår grupp så går det nog kanske.

Om vi slår samman våra cm som vi minskar runt

midjan, så jag hoppas att vi fixar det!

Nej ... .. jag hoppas inte det,

utan vi ska fixat helt klart!!

Fortsättning följer.........

Inga kommentarer: